Strona 1 z 1

Hori Katana 3000 warstw (plastiku)

: 25 maja 2004
autor: GrafRamolo
http://hori.ne.jp/onimusha3/index_con.html

Oto stalo sie katany weszly nawet do gier video, teraz jusz nie trzeba trenowac wystarczy podlaczyc to cacko i stajesz sie mistrzem szermierki.

Ale na serio bez sarkazmu to smieszne uzadzenie ciekawe jak to dziala czy ma znaczenie trening wczesniejszy czy kazdy jest tak samo dobry, no i jak sie tym wogle gra? i w co? pozyjemy zobaczymy ale wedlug mnie nawet jak beda gry gdzie bedzie mozna powalczyc z partnerem to niema jak stare fobre fukuro czy shinaj.

Zajrzyjcie jeszcze tutaj bo sama gra zapowiada sie hmmmm swietnie 8)

http://www.oni-musha.com/

btw czy to jean reno?

Re: Hori Katana 3000 warstw (plastiku)

: 31 maja 2004
autor: Nabassu
oj taaaak!
onimusha 3!
wypas moj drogi!
zaiste, wykupili prawa do twarzy i glosu jean'a reno!
teraz sie lapie na 1 czesc, bo 3 ma tylko 1 cd a 1 az 4 :)
ale watpie zeby ten "pad" symulowal ciecia.
w onimushy maz juz ustalone jakie kombo i co i jak. ale efekt...
polecam! tylko ze to chyba tylko na ps2. ale za to efekty! panie! :)
fajny pomysl, podrorze w czasie.
samunoske wywala do paryza w 2004, a jaqes (jean) laduje w japonii 1500.
obdarowani magia plynaca z ich rekawic/bransolet musza uratowac swiat przed demonami nobunagi.
mlucka! testy proste, ale zabawa przednia!
pozdrawiam!

Re: Hori Katana 3000 warstw (plastiku)

: 31 maja 2004
autor: GrafRamolo
ponoc mieczyk jest dlugosci 100cm i dziala na zasadzie wychwytywanie ruchuw (moze ta opcja to do innej gry w na przyszlosc.)

Re: Hori Katana 3000 warstw (plastiku)

: 21 czerwca 2004
autor: LaxaSynthetica
Gralem w gierke, do ktorej uzywalo sie bardzo podobnych mieczykow.
Tamte byly jednak duzo krotsze.
Widok FPP, postac sama szla przed siebie i trzeba bylo tylko machac przed soba tym urzadzeniem i pojawialy sie ciecia na ekranie.

[A gralem w jeszcze genialniejsza gre (ale juz nie japonskie klimaty), tez FPP, plastikowy gnat w reku a nad ekranem czujniki i postac w grze reagowala na ruch calego ciala gracza - rozwalilem jednego gangsta z wyskoku z nad samochodu..;) ]

Re: Hori Katana 3000 warstw (plastiku)

: 20 grudnia 2004
autor: Zak
takie sprzety robia sie popularne hehe juz sa mikrofony tańce... walki na miecze bron palna laserowa nawet wiedziałem bazooke (na targach consolowych) ale teraz cos naprawde harcore co mi sie rzuciło w oczy to... mordobicie z ucyciem pałeczek... do jedzenia...
niemam zadnej fotki a szkoda... pałeczki podłączone kablem... masakra... i tym sie walczy wykonuejesz ciosy tylko nimi szczerze napoczatku myslałem ze sie nimi tylko je....... lol....... gra o jedzeniu.... potem zoabczyłem walke... i jakas minigierke gdzie sie tymi pałeczkami muchy łapie... całosc w komediowej otoczce.. :shock:

Re: Hori Katana 3000 warstw (plastiku)

: 3 czerwca 2005
autor: MadSun
Apropos wirtualnej szermierki. Moi marzeniem jest taki StarTrekowski holo-deck z programem do pojedynków na miecze, yari i co tam sobie wymyślę z wirtualnym przeciwnikiem. :D:D

Co wy na to? Czyż nie byłoby to wspaniała? Zadawanie prawdziwych ciosów. Prawie 100% odzwierciedlenie realiów walki

Re: Hori Katana 3000 warstw (plastiku)

: 3 czerwca 2005
autor: Takezo
Albo tak jak w Matrixie , podłączasz sie , lądujesz w japoni w wybranym
okresie , dostajesz kimono , hakame i full wypas katane i walczysz z wybranym przez siebie przeciwnikiem może z tym tylko wyjątkiem że jak
ci ktoś zetnie łęb to nie umierasz, jak miało to miejsce w matrixie tylko ktośw rzeczywistości naciska restart i jechane od nowa.

Re: Hori Katana 3000 warstw (plastiku)

: 4 czerwca 2005
autor: MadSun
To też jest dobry pomysł, ale mi chodzi o zalety czysto treningowe. W wersji matrixowej mógłbyś mieć nadludzką siłę, reflaks itd., a ja wolałbym, mieć swoje cechy. Dzięki temu ćwiczysz swoje ciało, a nie tylko umysł.

Re: Hori Katana 3000 warstw (plastiku)

: 4 czerwca 2005
autor: Takezo
Z nadludzkich umiejętności można by zrezygnować jednak najważniejsze
było by to że wybierasz sobie dowolną broń, czas ,miejsce,
przeciwnika i ich ilość.Jednak ćwiczenie swojego ciała podczas takiej walki
jest na pewno wielką zaletą

Re: Hori Katana 3000 warstw (plastiku)

: 4 czerwca 2005
autor: Plaargath
Częściowo już można poszponcić cybernetycznie - jest przecież biofeedback :) Szkoda, że to takie drogie. :roll:

Re: Hori Katana 3000 warstw (plastiku)

: 22 stycznia 2006
autor: Chifuretsu
A zupełny wirtual to nie najlepsza sprawa, Twój umysł nauczy się wszystkiego, ale potem okaże się, ze mięśnie nie są w stanie znieśc obciążenia, bo go tak naprawde nie miały.

Re: Hori Katana 3000 warstw (plastiku)

: 22 stycznia 2006
autor: MadSun
Chifuretsu pisze:A zupełny wirtual to nie najlepsza sprawa, Twój umysł nauczy się wszystkiego, ale potem okaże się, ze mięśnie nie są w stanie znieśc obciążenia, bo go tak naprawde nie miały.
W przypadku holo-deck'u nie ma tego zagrożenia :)

Jednak na taką technologię przyjdzie nam jeszcze poczekać kilka lat...

Re: Hori Katana 3000 warstw (plastiku)

: 22 stycznia 2006
autor: Chifuretsu
Pewnie mniej niż nam się wydaje :) Ale z drugiej strony, co czynnik ludzki, to czynnik ludzki...